Expirat - Responsabil calitate - Relatia cu clientul

Anunţul nu mai este valabil

Responsabilitati:

Întocmeşte fişele de neconformitate şi acţiune corectivă în cazul constatării unor abateri.

-Participă, initiaza analiza reclamaţiilor clienţilor, intocmeste raportul de analiza si raspuns la client

-Îndeplineşte prevederile Regulamentului intern, Codul de conduita

-Intocmeste Instructiuni de lucru si ambalare, Modifica documentatia de produs in serie.

-Propune imbunatatire sistemului de management Integrat;

-Tratarea neconformitatilor si stabilirea masurilor corective

-Stabilirea si mentinerea relatiilor cu clientii  in scopul asigurarii calitatii, cerintele de client.

-Indeplineste orice atributii stabilite de conducerea organizatiei

-Respecta procedurile de lucru, pentru functia detinuta, conform Organigramei de departament.

 

Cerinte:

- Raport 8D, analiza de cauza 5Why, Isikawa

- Limba Engleza

- Permis de conducere

 

Se ofera:
- pachet salarial atractiv, bonuri de masa, bonusuri ocazionale;
- mediu de lucru profesionist, intr-un colectiv tanar si dinamic;
- oportunitati de dezvoltare profesionala.

Ne puteți contacta telefonic la numărul 0740309631  sau  0359 088 212

CV-urile se pot depune la sediul firmei din Oradea, str. Petre Carp, nr. 18 sau prin e-mail: HR@reinert-romania.ro


Vezi toate locurile de muncă de la REINERT

Vezi toate locurile de muncă din Oradea