Expirat - Responsabil calitate - Relatia cu clientul
Responsabilitati:
Întocmeşte fişele de neconformitate şi acţiune corectivă în cazul constatării unor abateri.
-Participă, initiaza analiza reclamaţiilor clienţilor, intocmeste raportul de analiza si raspuns la client
-Îndeplineşte prevederile Regulamentului intern, Codul de conduita
-Intocmeste Instructiuni de lucru si ambalare, Modifica documentatia de produs in serie.
-Propune imbunatatire sistemului de management Integrat;
-Tratarea neconformitatilor si stabilirea masurilor corective
-Stabilirea si mentinerea relatiilor cu clientii in scopul asigurarii calitatii, cerintele de client.
-Indeplineste orice atributii stabilite de conducerea organizatiei
-Respecta procedurile de lucru, pentru functia detinuta, conform Organigramei de departament.
Cerinte:
- Raport 8D, analiza de cauza 5Why, Isikawa
- Limba Engleza
- Permis de conducere
Se ofera:
- pachet salarial atractiv, bonuri de masa, bonusuri ocazionale;
- mediu de lucru profesionist, intr-un colectiv tanar si dinamic;
- oportunitati de dezvoltare profesionala.
Ne puteți contacta telefonic la numărul 0740309631 sau 0359 088 212
CV-urile se pot depune la sediul firmei din Oradea, str. Petre Carp, nr. 18 sau prin e-mail: HR@reinert-romania.ro