Expirat - Customer Service Representative

Anunţul nu mai este valabil

Cerințe:

-          Abilitati foarte bune de comunicare – scris și vorbit – la orice nivel dintr-o organizație

-          Abilități în rezolvarea problemelor și planificarea activității

-          Orientarea către client

-          Abilitatea de a lucra în echipă, ambiție și motivație

 

Responsabilități:

-          Identificarea de soluţii pentru problemele clienţilor

-          Contactarea potențialilor clienți într-o manieră profesionistă și transmiterea noilor oferte acestora

-          Vizitarea clienților noi si din portofoliu

-          Identificarea de noi clienți și oportunități de creștere a business-ului

-          Oferirea de consultanță de specialitate clienților

-          Prospectarea pe teren și networking

 

Oferim:

-          Instrumente de lucru specifice poziției: laptop, telefon

-          Salariu atractiv

-          Bonusuri din vânzări


Vezi toate locurile de muncă de la IMPAKT HR

Vezi toate locurile de muncă din Cluj-Napoca