Asistent administrativ

Aneva Human Resources
Email: arată

Suntem în căutarea unei persoane comunicative, deschise, dinamice și care are spirit de inițiativă.

 

Responsabilități:

- Preluarea apelurilor telefonice de la clienți și asigurarea fluxului de informații de la clienți la echipa de vânzări și către manager;

- Scanarea și arhivarea documentelor;

- Actualizarea bazei de date;

- Activități de protocol;

- Gestionarea și organizarea informațiilor ce țin de partea administrativă, utilizând baza de date.

 

Cerințe:

- O persoană responsabilă, integră, organizată și punctuală;

- Să îți placă să găsești soluții creative, să te implici și să lucrezi în echipă;

- Să ai studii superioare sau în curs de finalizare;

- Competența de operare la calculator;

- Să ai un comportament politicos și o atitudine deschisă față de clienți.

 

  1. Beneficii:

- Pachetul salarial motivant;

- Dezvoltare profesională continuă datorită mediului creativ și dinamic;

- Instruire, suport și coordonare la început de carieră;

- Atmosferă plăcută de lucru într-o echipă tânără și pasionată.


Locuri de muncă recente în Administraţie şi Secretariat în Cluj-Napoca, județul Cluj:

Vezi toate locurile de muncă din Cluj-Napoca

  f @